Februari wrap up & maart tbr


En er is weer een maand voorbij. Ik noem het maar een productieve maand aangezien ik al op 35 gelezen boeken sta. Alle titels zijn links dus als je benieuwd bent naar mijn recensie kan je erop klikken.

Februari wrap up
21. Harry Potter and the Goblet of Fire - J.K. Rowling
22. De dromendieven - Maggie Stiefvater
23. Jij bent mij - Michelle Wildgen
24. The best of me - Nicholas Sparks
25. Red queen - Victoria Aveyard
26. Schim en schaduw - Leigh Bardugo
27. The darkest minds - Alexandra Bracken
28. Het experiment - Michelle Gagnon
29. Het verzet - Michelle Gagnon
30. Het vonnis - Michelle Gagnon
31. Dreiging & Duisternis - Leigh Bardugo
32. Val & Verlossing - Leigh Bardugo
33. I was here - Gayle Forman
34. Don't look back - Jennifer L. Armentrout
35. Het programma - Suzanne Young

Maart tbr
Dag 21 - Kass Morgan
Silber het eerste boek der dromen - Kerstin Gier
Silber het tweede boek der dromen - Kerstin Gier

Voor de rest heb ik niet bepaald boeken die ik echt gelezen wil hebben. Dus dat zien we nog wel! Fijne week allemaal.

CONVERSATION

2 reacties: