Het Vonnis

Noa en Peter beseffen dat ze niet meer kunnen vluchten en bovendien gaat Noa's gezondheid steeds verder achteruit. De enige persoon die hiervoor een oplossing heeft, is dezelfde als die haar dit heeft aangedaan: de directeur van Pike & Dolan. De vraag is: kunnen ze de man met wie het allemaal begon nog verslaan als ze eenmaal oog in oog met hem staan?
Het vonnis is het laatste deel in de bloedstollende Project Persefone-trilogie


Titel: Het vonnis #3 Project Persefone
Auteur: Michelle Gagnon
Aantal bladzijdes: 400
Speelt zich af in: VS
Uitgeverij: Blossom Books

Samenvatting

Er is een oplossing voor PEMA en meneer Pike heeft hem. Peter en Noa probeerden zo lang mogelijk uit zijn handen te blijven maar nu willen ze bij hem zijn. Hoeveel levens zijn ze bereid op te offeren. En in hoe verre is het zonder gevaar?

Mijn mening

Ik heb van de week even de hele Project Persefone serie gelezen. Ik wist totaal niet meer hoe het boek ging dus ik dacht waarom ook niet? Ik was even vergeten waarom ik ook al weer deze serie geweldig vind. Uiteindelijk was het het wel waard.

Dit is denk ik wel een de enige series waarin ik het laatste boek als allerleukste, spannendste ervaar. Ik heb best wel lang moeten wachten op dit boek maar uiteindelijk was het het voor mij dan allemaal waard.

Er zitten wisselende perspectieven in. Net als bij de vorige twee boeken. Vooral in Het Vonnis maakt het alles zo veel spannender. Op een moment zitten Peter en Noa samen in een hotel. Ze zijn onderweg naar meneer Pike. En dan wisselt het perspectief en zit je opeens bij Pike thuis. 

Er zaten zo veel verschillende mindfucks in. Ik dacht op een moment dat ik wist hoe alles over de PEMA en wat Pike ermee te maken had te weten. Maar even later pats boem is alles weer anders. Dat is waarom ik dit boek dus veel leuker vind dan die andere twee.

Ik geef Het Vonnis 5/5

CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie posten