Tiger's curse

Passion. Fate. Loyalty.

Would you risk it all to change your destiny?

The last thing Kelsey Hayes thought she’d be doing this summer was trying to break a 300-year-old Indian curse. With a mysterious white tiger named Ren. Halfway around the world. But that’s exactly what happened. Face-to-face with dark forces, spellbinding magic, and mystical worlds where nothing is what it seems, Kelsey risks everything to piece together an ancient prophecy that could break the curse forever.

Titel: Tiger's curse #1 Tiger saga
Auteur: Colleen Houck
Aantal bladzijdes: 403
Speelt zich af in: India
Uitgeverij: Sterling

Samenvatting

Kelsey heeft een zomerbaan bij het circus. Maar wanneer de tijger die zij verzorgt terug gaat naar India gaat Kelsey hem mee afleveren. Wat zij niet weet is de hele geschiedenis achter de driehonderd-jarige tijger. 

Mijn mening

Een speciale shout out naar Vanessa die mij dit geweldige boek heeft aangeraden. 

Om eerlijk te zijn dacht ik na vijftig bladzijdes is dit het? Ik heb even gedacht oh Vanessa wat is er met dit boek dat je zo geweldig vindt. Maar toen de reis naar India begon dacht ik yes ik snap haar al. En toen was ik nog niet eens op de helft van het verhaal. 

Ren is een tijger. Hij en zijn broer zijn Kishan, oh vraag me niet hoe je dit ooit uitspreekt, vervloekt. Omdat Kelsey hem een soort van vrij gelaten heeft wilt hij dat zij hem helpt met het verbreken van de vloek. Oh dit is het leuke gedeelte van het boek. Ik kan echt niet wachten tot de vloek eindelijk verbroken is.

Want er zit ook de nodige dosis liefde in Tiger's curse. Die had ik in ieder geval niet zien aan komen. Het liefdes verhaal, eerder een driehoek, tussen Kelsey,Ren en Khisan  is mij nog niet gaan vervelen. Maar Ik heb zo'n vermoeden dat dit wel gaat komen.

En dan heb je nog dat stuk met Indiaanse mythologie. Ik ben sowieso al gek op de Griekse mythologie. Ik had zelf nog nooit van de Indiaanse gehoord maar nu ik er iets over weet ben ik verslaafd. Ik wil meer!

Ik geef Tiger's curse 5/5

CONVERSATION

1 reacties:

  1. Jeej, blij dat je ervan genoten hebt en dat ik je heb kunnen rekruteren vr m'n fandom :D *doet dansje* In het begin is het idd een beetje afwachten, maar het wordt alleen maar beter en beeeeeter! En die liefdesdriehoek wordt gewoonweg zo complex dat je onmogelijk nog teams kan kiezen. Boek 2 is alleszins mijn favoriet: enjoy! ^^

    BeantwoordenVerwijderen