Wacht op mij

Wacht op mij van J. Lynn (pseudoniem van Jennifer L. Armentrout) gaat over Avery en Cam. De laatstgenoemde verovert de harten van duizenden meisjes. Ben jij de volgende? Als je dit boek gaat lezen, valt dat bijna niet te voorkomen!

Cam is namelijk ontzettend sexy, lief, en eh... hadden we al gezegd dat hij onweerstaanbaar sexy is? Maar Avery heeft zo haar eigen shit te verwerken, en daarbij kan ze het niet gebruiken dat Cam te dichtbij komt. En dan nog een stapje dichterbij... Aan de andere kant: hoe kan ze hem nu weerstaan? Dat is haast onmogelijk! 

Titel: Wacht op mij #1 Wacht op mij
Auteur: J. Lynn
Aantal bladzijdes: 335
Speelt zich af in: West Virginia (VS)
Uitgeverij: Zomer & Keuning

Samenvatting

Op haar eerste dag op de universiteit is ze al gevallen voor Cam. Avery heeft het er niet makkelijk mee. Haar vrienden weten een ding, ze zal voor Cam vallen. De vraag is meer wanneer? Ze wilt hem het liefst op een afstand houden, maar dat wilt Cam niet.

Mijn mening

Waarom ziet de cover van Wacht op Mij er zo onaantrekkelijk uit? Het is dat ik Jennifer L. Armentrout, pseudoniem J. Lynn, een geweldige schrijfster vindt want anders had ik Wacht op mij nooit opgepakt. De cover van het tweede deel Ga voor Mij ziet er gelukkig een stuk beter uit.

Ik ben even nieuwsgierig, zijn er mensen die Wacht op Mij gelezen hebben en NIET voor Cam zijn gevallen? Ik moet helaas toegeven dat ik niet bij die groep hoor. Cam is onweerstaanbaar doordat hij zo mysterieus is. Je weet bijna niks van hem. Totdat het boek omslaat.

Stel je voor dat je op het strand ligt met Wacht op Mij. Dat warme gevoel van de zon tintelt op je huid. Je hebt zin in verkoeling. Zo voelde ik me tijdens het lezen van Wacht op mij. Als je er eenmaal aan begint laat Cam je niet meer los!

Ik geef Wacht op Mij 5/5

CONVERSATION

2 reacties:

  1. Ik vind de cover er inderdaad ook niet heel aantrekkelijk uitzien.. Maar ik hoor zoveel geode verhalen over dit boek dat ik hem toch maar op mijn TBR lijstje zet!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik kan mij inderdaad niet voorstellen dat iemand niet verliefd zou worden op Cam. Mijn recensie komt komende maand ook online :)

    BeantwoordenVerwijderen