Always the bridesmaid

Maddie Fraser has never been anything other than the girl in the background: golden boy Dan’s little sister, crazy Shona’s minion, workaholic Sebastian’s ex and now she’s also the girl in the middle of her warring best friends.

Lauren has announced she’s getting married – just as Sarah’s husband asks her for a divorce. Nothing in Maddie’s career in event organising has prepared her for this particular combo of planning and real pain. The news that her ex is also tying the knot is the final straw. While the magazines say she should be leaning in, all she wants to do is sleep in. But whether she likes it or not, everything is about to change for Maddie. For better or worse, this grown-up bridesmaid is taking centre stage…

Titel: Always the bridesmaid
Auteur: Lindsey Kelk
Aantal bladzijdes: 400
Speelt zich af in: Engeland
Uitgeverij: Harper Collins

Samenvatting

Lauren gaat trouwen en vraagt Maddie om haar bruiloft te plannen. Maddie kan geen nee tegen haar vriendin zeggen. Dan gaat Sarah ook nog scheiden. Op het werk gaat ook alles niet zo soepel. En dan valt ze als een blok voor Will.

Mijn mening

Als je de boeken van Lindsey Kelk nog nooit gelezen heb moet je je schamen en zo snel mogelijk aan je eerste boek beginnen. Ik zou beginnen met Tess valt door de mand en daarna zou ik Always the Bridesmaid gaan lezen!

Als je je niet geweldig voelt is een boek van Lindsey Kelk altijd het antwoord. De humor die hierin zit is geweldig. Ondanks dat de gebeurtenissen in het boek soms wat nep aanvoelen is het leuk om te lezen. 


Maddie werkt als assistent evenement planner voor Shona. Wanneer er een hogere baan vrij komt wil Maddie meteen solliciteren maar dat wilt Shona niet. Maddie heeft namelijk al meerdere keren haar gered van haar ondergang. Dus dan besluit Shona maar om Maddie, nog erger dan ze al deed, haar leven zuur te maken. Ik ben zeker, dat denk ik, niet de enige in de wereld die Shona haat. Ik had eigenlijk een ander einde voor haar gepland maar ik ben blij met hoe de dingen zijn gelopen. 

En dan heb je Will nog. Oh dear.. ik waarschuw vast om niet voor hem te vallen. Want ja net als in de andere boeken van Lindsey Kelk zijn mannen nooit te vertrouwen! Ze houden eigenlijk altijd wel wat achter. Op dezelfde avond heeft Maddie Tom ontmoet. Heb je die naam gezien, ondanks mijn waarschuwing viel ik wel voor Tom. Come on mijn vriend heet niet voor niets zo! En laat ik zeggen dat zijn eer hoog gehouden is.

Ik geef Always the bridesmaid 5/5

CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie posten