Nieuwe boeken.

Altijd komen er wel nieuwe boeken uit, mijn nieuwe favorieten hier op een rijtje.





Hier een lijstje met releases die ik belangrijk vind. Ik hoop dat jullie er iets aan hebben.
 
The Transfer – Veronica Roth. Het boek gaat over Four van voordat Divergent was geschreven. Ik kijk echt uit naar Four aangezien ik hem echt leuk vind. Hij is alleen als ebook verkrijgbaar. Komt uit op 3 september 2013.

Allegiant – Veronica Roth. Dit is het derde en laatste deel in de Divergent serie. Ik kijk er echt naar uit dat ie uitkomt! Hij komt uit op 22 oktober 2013.

Si-cology 1. Tales and wishdom from Duck Dynasty’s favorite uncle – Si Robertsen. Als je de serie Duck Dynasty niet kent is dit geen aanrader om te lezen. Dit gaat namelijk over Si en zijn verhalen. In de serie vind ik hem echt geniaal! Hij komt uit op 3 september 2013.

The Longest Ride – Nicholas Sparks. Weer een roman van Nicholas Sparks, ik wacht er echt op aangezien ik ze geweldig vind, daarom staat ook deze in het rijtje. Hij komt uit op 17 september 2013.

This Song Will Save Your Life – Leila Sales. Ik heb nooit eerder van deze schrijfster gehoord maar het boek spreekt me erg aan, de cover ziet er prachtig uit en het is een verhaal over echte vriendschap. Zulke boeken spreken me altijd wel aan. Hij komt uit op 17 september 2013.


CONVERSATION

1 reacties: