Lees lijst

Een week school gehad en nu al merk ik dat ik weinig vrije tijd heb. Hier presenteer ik met trots mijn to read, nu aan het lezen en al gelezen lijst.

Mijn to read lijst:
A Once Upon a Time Tale (Odette Beane)
Allegiant (Veronica Roth)*
Chemical Garden trilogie (Lauren Destefano)
De Eenzaamheid van Priemgetallen (Paolo Giordano)
Dear John ( Nicholas Sparks)
Mortal Instruments serie (Cassandra Clare) Op het moment lees ik hier deel een van City of Bones, ik hoop dit weekend naar de verfilming te kunnen gaan!
Promille (Helen Vreeswijk)
Revenge Wears Prada (Lauren Weisberger)
Struck By Lightning (Chris Colfer)
My Sisters Keeper (Jodi Picoult)
The Carrie Dairies (Candace Bushnell) Ook dit boek lees ik op het moment
The Last Song (Nicholas Sparks)
The Promise (Lesley Pearse)
Zwijgplicht (Helen Vreeswijk)

Daar naast lees ik ook nog Pretty Little Liars, ik heb tot mijn spijt nog niet de hele serie uit. Maar ben nu bezig met boek 7.
  
Mijn gelezen lijst:
Bangkok Boy (Carry Slee)
Belle (Lesley Pearse)
Divergent (Veronica Roth)
Extreem Luid & Ongelooflijk Dichtbij (Johnathan Safran Foer)
I Am Number Four (Pittacus Lore)
Inferno (Dan Brown)
Insurgent ( Veronica Roth)
Marley & Me (John Grogan)
Pretty Little Liars 1 t/m 6 (Sara Shepard)
P.s. I Love You (Cecilia Arnhen)
Spijt (Carry Slee)
The Fault in Our Stars (John Green)
The Perks Of Being a Wallflower (Stephen Chbosky)
Verstrikt (Mel Wallis de Vries)

Helaas kan ik zeggen dat ik geen boeken uit heb gelezen. Ben wel bezig in super goede boeken!


*Allegiant moet nog uitkomen.

CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie posten