Geketend


In dit vierde en laatste deel van deze serie van New York Times-bestsellerauteur Emma Chase kunnen Drew en Kate niet wachten om elkaar het ja-woord te geven. Als ze de festiviteiten in aanloop naar de bruiloft heelhuids doorkomen tenminste. Ik heb noot van mijn leven gedacht dat ik ooit zou trouwen. Maar Kate heeft het onmogelijke voor elkaar gekregen, ze heeft me doen veranderen. Ik denk dat we het erover eens zijn dat ik daarvoor al een geweldige vent was, maar nu ben ik het helemaal. De weg die we hebben moeten afleggen was er niet een geplaveid met rozengeur en maneschijn; foutjes en misverstanden genoeg om een Griekse tragedie mee te vullen. Maar Kate en ik hebben ons er dankzij onze onuitputtelijke passie, grenzeloze bewondering en eeuwige liefde heelhuids doorheen geslagen. Dat gezegd hebbende, er waren een aantal onverwachte gebeurtenissen in Las Vegas afgelopen weekend die voor problemen hadden kunnen zorgen. Het was in wezen... mijn laatste test.



Titel: Geketend #4 Tangled
Auteur: Emma Chase
Aantal bladzijdes: 280
Speelt zich af in: Las Vegas (VS)
Uitgeverij: Karakter

Samenvatting

Twee jaar na de geboorte van hun zoon James gaan Drew en Kate trouwen. Maar niet voordat er een enorm vrijgezellenfeest gehouden wordt. Zowel de meiden als de jongens gaan naar Las Vegas. Maar zou iedereen de verleidingen kunnen weerstaan?

Mijn mening

Dit is alweer het laatste boek in de serie. Zijn er mensen die dit jammer vinden? Ik wel. Zoals in het nawoord gezegd wordt is Emma Chase niet van plan om meer te schrijven. Dus geen Drew en Kate meer.

James, de zoon van Drew en Kate, is echt om verliefd op te worden. Hij is, net als zijn vader, een versierder. En dat op die leeftijd. Maar hij komt pas in Vegas wanneer zijn ouders gaan trouwen. Jammer dat we zo weinig van hem zien. 

Net als in de voorgaande delen kan je zo hard lachen met en om Drew en zijn vrienden. Of jullie wat missen in jullie leven? Oh zeker wel. Je gaat heel erg veel van Drew houden. In Vegas wordt zijn relatie op het spel gezet. Drew is enorm jaloers en Kate mag eigenlijk niet zo veel doen. Ik vind het grappig om te zien hoe ver hij kan gaan. En Kate, die doet gewoon waar zij zin in heeft.

Hierbij neem ik afscheid van alle personages. Maar zeker van Drew. Op naar de volgende serie!

Ik geef Geketend 4/5

CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie posten