Vandaag: Amsterdam!

Ik kom eigenlijk niet zo veel in onze hoofdstad. Ook omdat ik ruim tweeënhalf uur aan het reizen ben. Maar als ik wel ga maak ik er ook wel een feest van. Benieuwd wat ik op allemaal ga doen op deze dag. 


Carry Slee signeert in Scheltema
Misschien las jij vroeger ook al boeken van Carry Slee? Nou dat deed ik wel in ieder geval. Ik neem in ieder geval mijn oude editie, gekocht in 2009/2010, van Spijt en Radeloos mee. Daar wil ik eigenlijk wel een krabbel in hebben.














Waterstones
Hebben jullie ook zo'n leuke stempelkaart? Ik wil de mijne vol krijgen, dan krijg je €15 Waterstones gift card waarmee je nog een boek kan kopen. Daarnaast kan ik me uren vermaken in de winkel. 

Forever 21
Iets wat wij hier niet hebben is een Forever 21. Ik hoor daar een zekere zin van jaloezie , maar dat is het ook wel. Ik wil ook een Forever 21 hier hebben. Dus nu ik naar Amsterdam ga moet ik daar wel wat kleding kopen.

Lush
Want ja waarom niet hé? Die lipscrubs zijn zo fijn!

Dr. Martens shop
Had ik al gezegd dat ik verliefd ben op Docs? Ik ben namelijk nog op zoek naar een tweede paar. I need them! Ik zag toevallig dat er sale was dus dat zou helemaal goed uitkomen. 

Zie ik jou vandaag ook in Amsterdam?

CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie posten