Amsterdam boekhaul!


Ik ben zaterdag naar Amsterdam geweest. Als ik in de Waterstones kom, kom ik altijd met een goed gevulde tas naar buiten. Afgelopen keer was het niet anders. Benieuwd waar ik mee thuis kom?
                                   
Struck by lightning van Chris Colfer. 
Ik geef toe dat ik dit boek enorm graag wil lezen, vanaf het moment van publicatie maar dat heb ik nog steeds niet gedaan. Toen ik hem toevallig tegen kwam bij de Waterstones kon ik hem niet laten liggen. 

A mad zombie party van Gena Showalter.
Mooi is ie hé? Het laatste deel uit de White rabbit chronicles. Ik heb de eerste twee boeken gelezen, je kan maar beter het laatste deel vast thuis hebben liggen vind ik. Je weet maar nooit wanneer je hem kan gebruiken. :)

Clockwork Angel van Cassandra Clare.
Die had ik toch al? Oh nee toch niet. Ik leende The Infernal Devices van de bibliotheek dus nee ik had nog geen exemplaar. En voor maar €6,00 per stuk kan ik ze niet laten liggen.

Clockwork prince van Cassandra Clare.
Moet ik meer zeggen? 

Clockwork princess van Cassandra Clare
En ja hoor ik heb de complete serie gekocht. Wat een pareltjes zijn het toch

Zie me, hoor me van Martine Glaser
Toen ik thuis kwam lag dit op mij te wachten. Een kleine verassing van Clavis uitgeverij. En hoe blij ben ik? Super blij.

Ik heb dus voor minder dan €50,00 aan boeken gekocht. Valt dus reuze mee vind ik zelf! Welk boek willen jullie nog terug zien op Despicable Books?

CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie posten