Makkelijk

In Makkelijk van Tammara Webber wordt studente Jacqueline na een Halloweenfeestje aangerand. Terwijl ze worstelt om uit de greep van haar belager te komen, duikt hij ineens op: Lucas, haar redder in nood. En de mysterieuze Lucas verschijnt ineens op veel meer plaatsen. Hij werkt bij Starbucks op de campus en zit in de collegezaal bij economie.
Ondertussen heeft Jacqueline een steeds spannender e-mailcontact met bijlesleraar Landon. Landon is leuk en ongecompliceerd, terwijl Lucas van alles voor haar lijkt te verbergen. Toch voelt ze zich onverklaarbaar tot hem aangetrokken.


Titel: Makkelijk #1 Contours of the heart
Auteur: Tammara Webber
Aantal bladzijdes: 320
Uitgeverij:  Zomer & Keuning

Samenvatting

Nadat Jacqueline aangerand is is niks meer hetzelfde. Haar belager zit achter haar aan. En haar redder Lucas ook. Maar dan op een andere manier. Daarnaast flirt ze nog met haar bijlesleraar Landon. Gaat Jacqueline voor Landon of toch voor Lucas?

Mijn mening

Laat ik beginnen met dat ik onder de indruk ben van Makkelijk. Net als andere NA boeken leest hij lekker vlot weg. Het enige wat je daarvoor nodig hebt is een sexy mannelijk hoofdpersoon. En oh ja die is er zeker.

Toen Jacqueline met Landon begon te praten dacht ik waar gaat dit heen? Ik vind Lucas veel leuker. Mijn hoofd zat vol met waarschuwing doe dit niet. Anders hebben we straks allebei pijn in ons hart. Gelukkig is Jacqueline een verstandig persoon. En dat is alles wat ik over haar en Lucas zeg.

Ik ben zo benieuwd naar het vervolg op Makkelijk. Ondanks dat deze niet vertaald is. Misschien in de toekomst wel, wil ik hem dolgraag lezen. Ik heb zo veel meer nodig van dit. Lucas werkt als een verslaving. Als hij er niet is wil je hem, als hij er is wil je meer.

Doordat Makkelijk zo goed beviel ben ik nog meer NA boeken gaan lezen. Wacht op mij van J. Lynn is een voorbeeld hiervan. En daar zal ik het niet bij laten. Ik ben helemaal fan van het NA genre. Deze week verscheen Onvoorwaardelijk van Colleen Hoover, die zullen jullie binnenkort ook terug zien.

Ik geef Makkelijk 4/5

CONVERSATION

1 reacties:

  1. Dan zijn de boeken van Jessica Sorensen en Jamie McGuire ook een echte aanrader. Ik ben nu helemaal verslaafd aan Sorensen!!

    BeantwoordenVerwijderen