Maart wrap-up en april TBR


Laat ik beginnen met te zeggen dat ik enorm trots ben op wat ik gehaald heb deze maand. Ik heb net toetsweek erop zitten, een grote stresszooi zonder al te veel te lezen was het. En toch kom ik op vijftien gelezen boeken uit deze maand. Plus ik heb mijn doel om de vijftig gelezen boeken te halen gehaald!

Maart wrap-up

36. Love letters to the dead - Ava Dellaira
37. Het eerste boek der dromen - Kerstin Gier
38. Het tweede boek der dromen
39. Blindelings - Chinouk Thijssen
40. Het meisje met het rode haar - Theun de Vries
41. Never fade - Alexandra Bracken
42. Dag 21 - Kass Morgan
43. Bloedzusters - Jackson Pearce
44. Het boek van Tess - Miriam Bruijstens
45. Een storm van zwaarden deel 1 - George R.R. Martin
46. Girl online - Zoe Sugg
47. Bloodlines - Richelle Mead
48. De kroon van Tearling - Erika Johansen
49. Een storm van zwaarden deel 2 - George R.R. Martin
50. Sterrenhemel - Coleen Hoover
51. Snow white & the huntsman - Lily Blake

April TBR

Reawakened - Odette Bean
Survivor - Leslye Pearse
Wat I thought was true - Huntley Fitzpatrick

Wat ik voor de rest ga lezen weet ik nog niet. Hebben jullie nog aanraders?

CONVERSATION

2 reacties: