Fictieve werelden waar ik zou willen leven

Werelden waar ik wel in zou willen wonen,  te veel om op te noemen. Niet allemaal zijn ze even perfect meem Panem (Hunger Games) nou er is grote ongelijkheid en de hoofdpersoon  Katniss -Katpiss- heeft het niet al te goed. Dat trekt me nou totaal niet aan. Wat me wel aantrekt staat hieronder.


Hogwarts, Harry Potter. Toveren is het eerste waar ik aan denk. Na het laatste boek, Deathly Hallows, is er enorm gevochten op Hogwarts waarna de personen het kasteel weer moeten opruimen en nog zou ik er willen zijn. Natuurlijk zal ik iedereen missen die is omgekomen maar ik koester de momenten met diegene die nog leven.

New York, I heart. Angela die het perfecte leven leeft ja natuurlijk zou ik ook wel daar van willen meegenieten. Vooral als Alex in de buurt is. Hij is een leuke man. En natuurlijk kan Jenny niet negerem. Zij is echt een top vrouw.

Coldwater, Hush hush. Een naam die alles beschrijft Patch. Hij is echt geweldig. Dat is eigenlijk de enige reden waarom ik daar  zou willen zijn.

Aarde, Lorien Legacy. Die krachtige Loriërs zou ik wel willen ontmoeten. Vooral omdat ik nu deel drie in de serie lees. Het is zo spannend en stiekem hoop ik dat ze naar Loriën gaan en mij mee nemen in hun schip. Kleine tip boek vijf wordt deze zomer in het Engels uitgebracht. Ik wil zo veel meer weten over deze wezens en de wereld waar ze vandaan komen.
In welke wereld zou jij willen leven?

CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie posten