I heart Paris

De Engelse Angela Clark heeft een droomleven in haar lievelingsstad New York. Niet alleen krijgt ze een opdracht aangeboden van het tijdschrift Belle, de bijbel voor iedere modeliefhebber, haar sexy vriendje Alex vraagt haar ook nog mee naar de meest romantische stad ter wereld: Parijs! Angela neemt beide uitnodigingen gretig aan. Terwijl ze de hipste plekjes in het mekka van de modewereld opzoekt, besluit ze dat ze wel aan dit leventje kan wennen. Maar er lijken kwade krachten in het spel die Angela's geluk proberen te saboteren. En dan ontdekt ze ook nog eens dat Alex een rendez-vous met zijn ex-vriendin heeft...
Titel: I heart Paris # I heart
Auteur: Lindsey Kelk
Aantal bladzijde: 312
Speelt zich af in: New York (VS) Parijs (Frankrijk)

Samenvatting

Wanneer Angela met Alex mee mag naar Parijs beseft ze dat het niet alleen maar een vakantie is. Ze heeft een klus gekregen voor Belle die ze niet mag verpesten. Wanneer haar vliegtuig in Frankrijk landt komt ze tot de ontdekking dat haar koffer tot ontploffing is gebracht en alle mooie designer kleding is weg. Wanneer ze Alex tegenkomt in een cafe zit er een bloedmooi meisje bij hem op schoot en ze vertrouwt het niet. Wanneer ze Alex weer ziet voelt ze hem aan de tand maar hij laat niks los. Ondertussen komt Louisa ook nog naar Parijs en wordt ze dwarsgezeten door iedereen. 

Mijn mening

Wauw nog zo'n geweldig boek! Ik moet wel toegeven dat Angela een beetje vervelend wordt aangezien ze elke dag dronken is. Ze doet niet zo heel veel meer als drinken, achter Alex aan zitten en slapen.  Maar Angela zou Angela niet zijn als ze niet in een beklemmende situatie komt. Ondanks ik Angela wat vervelend vond heb ik enorm gelachen om haar en alle andere personen in het boek. Ik heb er een paar opgeslagen en ga ze binnenkort delen als ik de hele serie uit heb. Ondanks alles is dit echt een goed lachwekkend boek. 

Ik heb het volgende boek uit de serie ook al uit :D goed bezig al zeg ik het zelf!

CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie posten