Losing it

Bliss Edwards is bijna afgestudeerd en heeft ‘het’ als enige in haar vriendenkring nog niet gedaan. Ze vindt dat daar maar eens een eind aan moet komen en de simpelste methode lijkt haar een onenightstand. Dat blijkt nog niet zo eenvoudig.
Eindelijk met een aantrekkelijke jongen in bed beland, raakt Bliss in paniek en gaat ze ervandoor. Alsof dat nog niet gênant genoeg is: als ze het lokaal van de nieuwe docent drama inloopt, herkent ze de man die ze acht uur eerder naakt achterliet in haar bed…




Titel: Losing it #1 Losing it
Auteur: Cora Carmack
Aantal bladzijdes: 256
Uitgeverij: Q


Samenvatting

Bliss raakte in paniek toen ze bij die ene man in bed lag. Maar het toppunt is nog niet bereikt, die man blijkt haar nieuwe docent te zijn. Hoe gaat zij dat schooljaar overleven? Het moeilijkste is toch wel dat Bliss zich aangetrokken voelt tot haar leraar.

Mijn mening

Ken je Pretty Little Liars? Die eerste aflevering lijkt op Losing it. Ja ook ik herkende het. Dat is het begin van het verhaal. Maar het wordt leuker. Hoe verder je in het boek komt hoe meer clichés je tegen komt. 

Als je als leerling op je leraar valt is dat al een groot cliché. Zoiets wat alleen in boeken, films en series gebeurt, en nog goed afloopt. In het 'echte' leven is dat heel anders. Zoiets zie je vaker. Maar om eerlijk te zijn hebben boeken ook clichés nodig, anders zou er niet zo veel aan zijn. 

Cora Carmack kan heel goed awkward situatie's schetsen. Iets wat ik al eerder heb gelezen maar ik lag alsnog heel hard te lachen. Als ik terug denk aan het boek staat er alsnog een glimlach op mijn gezicht.

Maar alsnog blijft Losing it een redelijk doorsnee NA boek. Of ik benieuwd ben naar Faking it (november 2015) oh zeker wel! Kom maar op, vooral als dezelfde humor gebruikt wordt. Kan je lachen ;)

Ik geef Losing it 4/5

CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie posten