Onvoorwaardelijk

Onvoorwaardelijk, de emotionele rollercoaster van New York Times-bestsellerauteur Colleen Hoover! Als Tate haar nieuwe buurman Miles ontmoet weet ze zeker dat het geen liefde op het eerste gezicht is. Zelfs 'vrienden' is een groot woord. Het enige wat ze gemeen hebben, is een ongekende wederzijdse aantrekkingskracht. Miles wil geen liefde, Tate heeft geen tijd voor liefde, dus blijft over: seks. Miles heeft wel twee voorwaarden waar Tate zich aan moet houden: geen vragen over het verleden en geen verwachtingen voor de toekomst. Kan Tate dit volhouden? En wat houdt Miles voor haar verborgen?

Titel: Onvoorwaardelijk 
Auteur: Colleen Hoover
Aantal bladzijdes: 320
Speelt zich af in: San Francisco (VS)
Uitgeverij: Zomer & Keuning

Samenvatting

Tate verhuist naar San Francisco en trekt in bij haar broer. Op haar eerste dag ontmoet ze Miles. Tate voelt zich meteen aangetrokken tot Miles. Alleen Miles wilt geen liefde. Zal Tate Miles ooit beter leren kennen?

Mijn mening

Nog geen fan van Colleen Hoover? Dan komt er zo direct verandering in als je Onvoorwaardelijk gelezen hebt. Daarnaast wil ik uitgeverij Zomer & Keuning bedanken voor mijn exemplaar van Onvoorwaardelijk.

In Onvoorwaardelijk lees je vanuit het perspectief van Tate. Hoe ziet zij Miles? Daarnaast zitten er hoofdstukken bij van Miles zijn verleden. Wat is er met hem gebeurd? En waarom wilt hij geen liefde? Zo komt het verhaal uiteindelijk heel mooi bij elkaar. 

Het perspectief van Miles vind ik heel vervelend lezen. Natuurlijk wil je meer over hem weten. Maar waarom staat elke zin in het midden van de bladzijde? Na een tijdje wen je er wel aan. Ik zal eerlijk zijn. Elke keer dat Miles zijn perspectief begon brak mijn hart een stukje meer. Totdat ik het uiteindelijk niet meer kon houden. Toen kwam alles er in een keer uit. Zorg dus dat er tissues in de buurt zijn!

Is Onvoorwaardelijk beter dan Sterrenhemel? Ik vind van wel! Vooral ook omdat ik dagen nadat ik Onvoorwaardelijk uit had, ik terug naar het verhaal verlangde. Ik ga zeker nog meer boeken van Colleen Hoover lezen. Als je er eenmaal in begint kan je niet meer stoppen.

Ik geef Onvoorwaardelijk 5/5

CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie posten