Top 5 favoriete boekenseries

Ja boekenseries. Stiekem wil ik hier geen top 5 van maken dus ik zeg gewoon 5 van mijn favoriete series. Het is alsof je van je baby's de liefste 5 moet kiezen, al hoop ik toch echt geen vijfling te krijgen.

Divergent trilogie. Wie kent hem niet, en dan komt morgen over een maand de film uit. Ik kan niet wachten! Ik kan niet stoppen met deze serie te blijven herlezen.

The hunger games trilogie. Inmiddels zijn de eerste twee verfilmd en ik probeer elk jaar weer de serie opnieuw te lezen.

Pretty little liars. Ik ben de tel kwijt geraakt hoeveel boeken hiervan er inmiddels zijn. Ik weet alleen dat ik de eerste acht heb gelezen.

Harry Potter. Hoe kan ik deze nou niet noemen? Het begon met een jongen die bleef leven en het eindigde ook met dat. Geweldig.

Hush hush saga. Stiekem ben ik toch wel verslaafd hieraan geraakt. Ik noem geen personen hoe dit komt Patch.  Maar bedankt hé Patch.

CONVERSATION

4 reacties:

  1. DIVERGENT!!!
    Haha mijn Favo, maar ik hou ook van de rest hoor ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ken Harry Potter, de rest wel van gehoord, maar helaas nog geen kans gehad te lezen. Komt nog wel, vind ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik begrijp je helemaal, vooral wat de Hush Hush saga betreft. Patch <3

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nice ik ben ook erg fan van Divergent en the Hunger Games!! En ik moet nodig eens beginnen aan PLL Ik kijk de tv serie wel, en die is echt super verslavend! De Hush Hush saga heeft nog veel overtuigen te doen voor mij. Het eerste boek vond ik tegenvallen, heb deel 2 en 3 wel op de plank staan maar nog niet gelezen..

    Groetjes Irene @ Ice Queen's Bookshelf

    BeantwoordenVerwijderen