Soulfire

De 16-jarige Alice heeft regelmatig contact met haar vermoorde zus Meggie, die haar 'tijd' doorbrengt aan het virtuele strand Soul Beach, een online paradijs waar iedereen mooi, jong en dood is.

Alice is erachter gekomen dat als ze in de echte wereld de moord op Meggie kan oplossen, haar zus Soul Beach kan verlaten. Maar als Alice op het punt staat de moordenaar te ontmaskeren, komt ze tot de ontdekking dat die wel heel dicht bij haar staat…




Titel: Soulfire #2 Soul
Auteur: Kate Harrison
Aantal bladzijdes: 304
Speelt zich af in: Londen (UK) en Barcelona (Spanje) 
Uitgeverij: The house of books

Samenvatting

Alice heeft haar zus verloren. Ze is uitgenodigd om op Soul Beach haar zus terug te zien. Ondertussen is Alice nog steeds op zoek naar de moordenaar van haar zus. Alice denkt dat de moordenaar dichterbij is dan ze denkt.

Mijn mening

Als je een serie zoekt waar je niet te veel bij na hoeft te denken dan is Soul geweldig. Mits je natuurlijk van een thriller houdt. 

In Soulfire leer je Alice nog beter kennen. Vooral wat betreft haar vriendenkeus. In Soulbeach is zij met een jongen van het strand een relatie aangegaan. Hoe gaat dit verder? En hoe gaat ze met de andere bewoners op het strand om? En dan de belangrijkste vraag nog...

Wie is de moordenaar van haar zus? Het is nog steeds een raadsel. Alice gaat wel met haar vrienden naar Barcelona. Heerlijk zo'n vakantie maar de moordenaar van Meggie is dichterbij dan ze denkt. Ook gaat haar goede vriend mee op reis. En samen doen ze een geweldige ontdekking.

Ik moet toegeven dat de Soul serie geen geweldige serie. Het is een vermakelijke serie voor mij. Meer niet. Ik zie het ook niet als meer dan dat. Ik lees de serie uit omdat ik zo graag wil weten wie de moordenaar is. Daarom heb ik Soulfire ook opgepakt. Niet omdat ik de boeken zo geweldig vind. 

Ik geef Soulfire 4/5

CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie posten