Ongemerkt

Kennedy Waters leeft in een wereld waarin geesten geheimen bewaren en doden moorden plegen. Wanneer ze per ongeluk een wraakzuchtig demon heeft vrijgelaten, moet ze hem met de vier andere leden van het Legioen van de Zwarte Duif zien te verslaan. Intussen leert ze meer over het Legioen en de Illuminati. Alle leden, op Kennedy na, hebben een merkteken, die samen een zegel vormen. Tijdens de jacht op de demon kan Kennedy niet langer de vraag die ze het meest vreest uit de weg gaan: waarom is zij nog steeds ongemerkt?



Titel: Ongemerkt #2 Het Legioen
Auteur: Kami Garcia
Aantal bladzijdes: 228
Uitgeverij: Moon 

Samenvatting

Kennedy heeft per ongeluk een demoon vrij gelaten. Haar tante stuurt haar dan naar een internaat. Ze heeft geen contact meer met de leden van het Legioen totdat er vreemde dingen gebeuren.

Mijn mening

Voor de fantasy liefhebber mag Het Legioen niet onopgemerkt blijven. Het Legioen heeft wat weg van de tv-serie Supernatural, die ik natuurlijk geweldig vind. Een boek met geesten en demonen gaaf! 

In Ongemerkt kom je zo veel meer te weten over Kennedy en haar familie. Kennedy leefde altijd met haar moeder totdat zij bruut vermoord werd. Zo begint Onbreekbaar. Tot dan weet je niet veel over Kennedy's familie. Tot nu en I love it!

Hoezo lees je leuke boeken altijd zo snel uit? Dit had ik met zowel Onbreekbaar als met Ongemerkt. Ik las ze namelijk direct achter elkaar. Ik ben trouwens nog steeds diep onder de indruk. Mag ik meer?

Yes meer van Jared! In Onbreekbaar is mijn hart een klein beetje sneller gaan kloppen voor hem. Ik begon hem al te missen maar hij is terug. Ik ga hem missen, net als alle andere personages, missen. Ik kan nog geen afscheid nemen. Ik zie ze, hopelijk, in boek drie weer terug. Het wachten begint.


Ik geef Ongemerkt 5/5

CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie posten