Gouden bergen

Harriet Manners - fotomodel tegen wil en dank en zelfverklaarde nerd - heeft goede hoop voor het nieuwe schooljaar: in dit eindexamenjaar gaat alles anders worden, beter, spannender. Maar vooralsnog lijkt er zich weinig spannends in Harriets leven voor te doen. Haar vriendin Nat is nu ze studeert allee nog maar bezig met jongens en vriend Toby heeft alleen maar aandacht voor zijn 'Supergeheime Project'. Gelukkig dient zich een bijzondere modellenklus aan: in de gouden zandduinen van Marokko.




Titel: Gouden Bergen #4 Geek girl
Auteur: Holly Smale
Aantal bladzijdes: 372
Speelt zich af in: Engeland en Marokko
Uitgeverij: Gottmer

Samenvatting

Harriet begint in 5 vwo dit schooljaar. Niemand ziet haar staan totdat ze echt weten wie Harriet is. Ondertussen zijn zij en Nick uit elkaar en mist ze hem als een gek. Hoe gaat ze dit schooljaar doorkomen zonder haar beste vrienden en Nick?

Mijn mening

Ik wil Gottmer heel erg bedanken voor een exemplaar van Gouden Bergen. Toen ik mijn pakket opende gilde ik zo hard, ik heb op Gouden Bergen gewacht!

Wie houdt er niet van een beetje geek. Ondanks dat dit het vierde boek is en bijna elk boek hetzelfde gaat blijft Harriet grappig. Ik heb hardop gelachen om uitspraken. Als je begint pak dan vast wat tissues want die heb je nodig. Zo hard heb ik nog nooit om een boek gelachen. Geek Girl maakt mij vrolijk!


Hoe Harriet is, is toch wel een beetje herkenbaar voor mij. Ik weet ook de meest nutteloze feiten. Steeds weer mensen die vragen hoe weet jij dat? Harriet is al voorbij die fase. Dat maakt het voor mij nog leuker, om te zien hoe het gaat worden. 

Nick ik mis je. Ik wil je terug. Mijn lieve leuke jonge leeuw. Ben ik de enige die hem zo mist? In Gouden Bergen zie je flashbacks van Nick en Harriet. Dit geeft mij juist alleen maar meer de drang om hem te zien. Nou ja over hem te lezen.

Ik zat met mijn mond open toen ik besefte dat ik de laatste bladzijde gelezen had. En dat Geek Girl voorbij is. Is het echt voorbij? Ik hoop het in ieder geval niet. Ben je nog niet aan de serie begonnen? Het is de perfecte serie voor op vakantie. Zo ben ik ook begonnen.

Ik geef Gouden Bergen 4/5

CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie posten