Lobsters

Sam en Hannah hebben alleen de vakantie om De Ware te vinden. Hun lobster. En hoewel ze een epische zomer gepland hebben, loopt het niet helemaal zoals gehoopt. Sociale misverstanden, goedbedoelde plannen van vrienden en hun eigen angst om voor eeuwig maagd te blijven, staan deze gigantische mijlpaal behoorlijk in de weg. Gelukkig helpt het lot een handje mee. 






Titel: Lobsters
Auteur: Tom Ellen & Lucy Ivison
Aantal bladzijdes: 272
Speelt zich af in: Engeland
Uitgeverij: Blossom Books

Samenvatting

Sam en Hannah hebben een doel. Zij willen ontmaagd worden voordat zij na de vakantie aan de universiteit gaan studeren. Klinkt niet moeilijk toch? Maar zij willen hun eerste keer perse met hun lobster doen. Diegene die voor hun de ware is. De zoektocht begint en de tijd dringt.

Mijn mening

Wat jammer dat je hier niet goed kan zien hoe mooi de cover eigenlijk is. De fluoriserende  kleur komt prachtig uit. Een heerlijk zomers boek. Ik wil daarom Blossom Books enorm bedanken dat ik een exemplaar mocht ontvangen!

Het gene waarom ik Lobsters leuk vind is door de wisselende perspectieven. Je weet daarom meer van zowel Hannah als Sam. Wanneer ze elkaar ontmoeten op het feest van Hannah's vriendin Stella. Het leuke is dat ze niet weten dat ze elkaar al ontmoet hebben. En ik zat daar maar te giechelen oh ze hebben het echt niet door..

Zie Lobsters maar als een gids voor dingen die je liever wilt ontwijken. Om te beginnen zet alsjeblieft geen uiterste datum waar voor je ontmaagd wilt zijn. Komt het daarna prima maar je moet je comfortabel voelen bij diegene en het zeker niet overhaasten.  Daarnaast is het ook niet slim om je vriendinnen meteen alles over je nieuwe crush te vertellen. Dat heeft Hannah ook wel mee gemaakt.

Ik had eigenlijk verwacht dat Lobsters grappiger zou zijn. Ik zat soms zacht te giechelen om wat er op dat moment nou weer was gebeurd. Meer niet. Ik had verwacht dat ik hardop zou lachen omdat het hilarisch was. Ik geef wel toe dat de situaties die gemaakt werden best wel awkward zijn.

Zoek je nog een lekker boek voor op vakantie? Dan is Lobsters een van de parels die zeker niet mag ontbreken. Ik heb eigenlijk best wel genoten van dit boek. Jammer genoeg was hij zo snel alweer uit. 

Ik geef Lobsters 4/5

CONVERSATION

1 reacties:

  1. Ik ben erg benieuwd naar dit boek! En ik vind de cover ook heel cool.

    BeantwoordenVerwijderen