Stad van hemelse vlammen

Het gevaar ligt weer op de loer. Clary, Jace, Simon en hun vrienden moeten vechten tegen het grootste kwaad dat ze ooit hebben gezien: Clarys eigen broer Sebastian. Niets of niemand in deze wereld kan hem verslaan. De enige oplossing lijkt te vinden in de onderwereld, waar nog nooit een schaduwjager is geweest en waarvan niemand ooit is teruggekeerd. Maar Clary, Jace en Simon hebben weinig keus en beginnen aan de gevaarlijke tocht naar de diepste krochten van de onderwereld. Terwijl de wereld om hen heen uit elkaar valt, staan ze voor de moeilijkste opdracht in hun leven...


Titel: Stad van Hemelse Vlammen #6 The Mortal Instruments
Auteur: Cassandra Clare
Aantal bladzijdes: 725
Uitgeverij: Moon

Samenvatting

Sebastian is terug en hij heeft maar een missie, alle Shadowhunters uitschakelen. Clary, Jace, Simon en de rest van de groep gaat hem tegenhouden. Maar dat gaat niet zoals verwacht, Sebastian heeft veel bondgenoten.

Mijn mening

Wacht wat is dit het einde? Dat kan niet! Het is gewoon niet mogelijk! Ik kan niet nu al klaar zijn met alles wat met de Shadowhunters te maken heeft. Oh shit ik heb ook al The Infernal Devices uit. Ik denk dat ik die dan maar ga herlezen. Zo ging het dus de afgelopen dagen in mijn hoofd. Totdat een vriendin van mij vroeg waarom ik zo depressief aan het doen was. Maar gelukkig ben ik niet de enige!

Sebastian you little evil kid! Ik kan niet zeggen dat ik je haat. Iets wat ik wel over je vader zeg. Waarom ben je het slechte pad op gegaan? Je had zo'n geweldige Shadowhunter kunnen worden. Samen met Clary en Jace. Sebastian heeft dus zo veel slechte dingen gedaan en nog haat ik hem niet!

Magnus, waarom? Nadat Magnus stom deed heb ik het boek weggelegd uit protest. Tegen Magnus. 


Dit laatste gevecht was geweldig. Zo veel beter dan ik verwacht had. Na het einde van Stad van Hemelse Vlammen kwam ik in een soort lees dip. Het enige wat ik wou was meer Shadowhunters. Ook al zijn ze al bezig met de tv-serie ik wil meer! Dus ik ga binnenkort The Bane Chronicles lezen.

Cassandra Clare, je was geweldig zoals altijd. Ik ga deze wereld missen. 

Ik geef Stad van Hemelse Vlammen 5/5 

CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie posten