Vervloekt

Ethan wist zeker dat er in Gatlin nooit iets gebeurde. Tot hij Lena ontmoette, die hem een wereld toonde die al die tijd verborgen was gebleven. Een Gatlin dat eeuwenoude geheimen herbergde, onder de met mos bedekte bomen en afgebrokkelde trottoirs. Samen kunnen ze alles aan, maar na een tragisch sterfgeval begint Lena afstand te nemen van Ethan. Ze houdt geheimen achter die hun relatie ernstig op de proef stellen. En nu Ethan openstaat voor de duistere kant van het stadje en opgejaagd wordt door visioenen die alleen hij kan zien, is er geen weg meer terug. 


Titel: Vervloekt #2 Caster Chronicles
Auteur: Kami Garcia en Margareth Stohl
Aantal bladzijdes: 495
Speelt zich af in: Gatlin (VS)
Uitgeverij: The house of books


Samenvatting

Nu Lena niet opgeëist is met haar verjaardag wordt ze op haar volgende verjaardag opgeëist. Dat denken ze in ieder geval. Ethan en Lena vinden elkaar nog steeds leuk. Maar hun relatie moet geheim blijven.

Mijn mening

Wat zit er een groot verschil tussen Vervloekt en Betoverd zeg! Deze las voor mijn gevoel veel sneller weg, ik zat heel erg in het verhaal. Iets wat ik bij Betoverd niet had. Ik kon nauwelijks in het verhaal komen toen maar nu lijkt het alsof het heel anders geschreven is. Veel aantrekkelijker.

In het vorige boek is Lena niet opgeëist. Macon is overleden en wow. En nu gaat het verder. Ik kan niet zeggen dat er heel veel gebeurd maar ik las hem zo snel dat ik het nauwelijks geloofde dat het verhaal verder ging.

Na dit boek had ik meteen iets van geef mij Chaos nu! Dat had ik na Betoverd helemaal niet. Maar wauw ik ben heel erg van deze serie gaan houden. Het valt gewoon niet te beschrijven.

Dus als je deel een niet geweldig vindt is er altijd nog hoop!

Ik geef Vervloekt 5/5

CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie posten