Schrijven Kreng!

Tips & trucs van de grappigste schrijfster van Nederland!

Voor iedereen die bruist van de ideeën, maar bang is voor de knipperende cursor.

Je wilt een romantisch, grappig en meeslepend verhaal schrijven, maar hebt geen idee waar je moet beginnen? Of misschien zit je vast in een verhaal en kun je wel wat tips gebruiken om verder te gaan? Schrijfster Lisette Jonkman deelt haar tips, blunders en misstappen met je.

Na het lezen van dit boek wil je nog maar één ding: verder met dat manuscript!

Lisette Jonkman schreef de romans Glazuur, Verkikkerd en Verslingerd. In Schrijven kreng! helpt ze je op haar humoristische wijze verder naar de volgende fase van je schrijfproject. 


Titel: Schrijven Kreng!
Auteur: Lisette Jonkman
Aantal bladzijdes: 240
Uitgeverij: Luitingh-Sijthoff

Mijn mening

Wat is dit boek handig zeg! Voor mensen die graag schrijven is dit sowieso een aanrader. Er staan allemaal leuke schrijfopdrachten in. Ik vind het heerlijk om zo'n boek te lezen. Ik kreeg er helemaal zin van om te schrijven.

Doordat je al die schrijfopdrachten uitvoert kreeg ik zo veel zin om weer te schrijven. Oeps onafgemaakt project nummer ik weet niet hoeveel beland in de prullenbak. Het is tijd om eens goed te beginnen. Wat betreft die schrijfopdrachten, daar horen jullie binnenkort nog meer over!

Ik heb best wel moeten lachen om dit boek. Ook omdat het best wel herkenbaar is. Ik ben zelf best wel snel afgeleid. Het is leuk om te zien hoe dot soort problemen opgelost worden. 

Ik geef Schrijven Kreng! 5/5

CONVERSATION

1 reacties: