Januari TBR #3

Inmiddels zijn we aanbeland in de laatste week van januari. Laat ik even de balans opmaken van wat ik al gelezen heb en wat ik nog wil gaan lezen. Ook alvast voor volgende maand! Laten we zeggen dat alles veel sneller gaat dan ik verwacht had en dat ik nu al bijna tien boeken voorloop op mijn challenge.












Januari TBR

Clockwork Prince (Cassandra Clare)
Codenaam Coco (Carmen Reid)
It's kind of a funny story (Ned Vizinni)
Stad van vuur (Cassandra Clare)
Strijd der koningen (George RR Martin)

Dit was mijn originele TBR voor de maand. Ik dacht laat ik de inzet niet zo hoog zetten met maar vijf boeken. Inmiddels tien boeken later zijn we aanbeland op deze herfstachtige 26e van januari. Stiekem hoop ik de 20 te halen, dan heb ik in vijf (!) maanden mijn reading challenge gehaald. Oepsie haha ik hoop hem in ieder geval in zes maanden gehaald te hebben want dan mag ik hem verhogen (YES!)

Fijne week allemaal!

CONVERSATION

2 reacties: