Just One Night

After spending one life-changing day in Paris with laid-back Dutch actor Willem De Ruiter, sheltered American good girl Allyson “Lulu” Healey discovered her new lover had disappeared without a trace. Just One Day followed Allyson’s quest to reunite with Willem; Just One Year chronicled the pair’s year apart from Willem’s perspective. Now, back together at last, this delectable e-novella reveals the couple’s final chapter. 



Titel: Just one night #2.5 Haar Dag
Auteur: Gayle Forman
Aantal bladzijdes: 40
Speelt zich af in: Amsterdam





Samenvatting

Allyson heeft Willem gevonden. Hij heeft haar gevonden. Na een zoektocht van een jaar zijn ze weer bij elkaar. Voor een nacht zijn ze samen. Wat ze gaan doen weten ze niet maar een ding is zeker. Ze zijn blij dat ze elkaar gevonden hebben.

Mijn mening

Ik heb Haar Dag als zeer prettig ervaren en toen kwam Zijn Jaar. Die vond ik daarin tegen veel minder goed. Ik moest en zou weten hoe het met Allyson en Willem verder ging. Toen ik het e-book Just One Night zag moest ik hem dus gelijk lezen. En geloof me, het is het zeker waard!

Ik was zo blij dat ik Just One Night gevonden had. Het betekende een soort einde voor mij. Ik heb het verhaal niet goed kunnen afsluiten. In mijn hoofd waren verschillende scenario's bezig en hierna niet meer. Okay die zijn er nog maar er is er nog maar een en dat is dit verhaal.

Ik vind hem zo lief! Allyson is eindelijk weer bij Willem. Hij kan niet van haar afblijven wat ook wel begrijpelijk is. Eindelijk dacht ik. Als je je nog afvraagt of je hem moet lezen is het antwoord ja! Ondanks dat hij maar kort is, is ie het zeker waard. 

Ik geef Just One Night 5/5

CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie posten