Het Godinnenoffer

Sommige keuzes zijn onmogelijk te maken...

Kate is eindelijk koningin van de onderwereld, naast Henry, op wie ze nog steeds stapelverliefd is. Maar lang duurt haar geluk niet. Na het verraad van Ava wordt ze door de jaloerse godin Calliope ontvoerd en negen maanden gevangen gehouden. Calliope heeft het op haar ongeboren kind voorzien - en Kate staat machteloos... 

Dan bemoeit Kronos zelf zich ermee en plaatst haar voor een verschrikkelijk dilemma. Als Kate zijn geliefde wordt, mag ze haar zoontje houden, maar zal hij evengoed de hele raad, inclusief Henry, ombrengen. Weigert ze, dan zal Kronos álles vernietigen: mensen én goden. 

Met het lot van de hele wereld in haar hand moet Kate een manier zien te vinden om Kronos te weerstaan. Zelfs als ze daarvoor de hoogste prijs zal moeten betalen... 
Titel: Het Godinnenoffer #3 De Godinnentest
Auteur: Aimee Carter
Aantal bladzijdes: 320
Speelt zich af in: Athene (Griekenland)
Uitgeverij: Harlequin Holland

Samenvatting

Kate verwacht haar eerste kindje. Ze zit opgesloten in de grot bij Kronos en Calliope. Ondertussen gaat de strijd door tegen Kronos. 


Mijn mening

De enige reden dat ik Het Godinnenoffer lees is omdat het vorige boek met nog al een grote cliffhanger eindigde. Ik kon het gewoon niet laten om het laatste boek ook te lezen. Ik moest toch perse weten hoe de serie eindigt.

Het is niet mijn favoriete serie maar hij is wel leuk om te lezen. Ik heb geen problemen totdat Kate vervelend wordt. Ze is gewoon heel erg goed gelovig. Wanneer Kronos Henry vast houdt denkt Kate dat ze met Henry praat maar wanneer ze James mee neemt blijkt dat niet zo te zijn. Het is alsof ze alles gelooft.

Ik kan zeggen dat dit toch wel het minst leuke boek is uit de serie. Ik ergerde me dood aan Kate. Maar het verhaal was heel leuk, afgezien van Kate. Ik heb de boeken wel met plezier gelezen maar ben blij dat er nu een einde aan is.

Ik geef Het Godinnenoffer 4/5

CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie posten