Endgame komt eraan!




Ik zie op twitter en facebook Endgame langskomen. Langzamerhand werd ik nieuwsgierig en ging ik op zoek naar wat Endgame eigenlijk is.De achterflap van het boek geeft mij de indruk dat het heel erg Hongerspelen achtig is. Hieronder staat de achterflap

aarde.

nu. vandaag. morgen.
endgame is echt.
endgame is begonnen.
de toekomst ligt open.
het komt zoals het komt.

12 Spelers. Jong van lichaam, maar oud van oorsprong.
De hele mensheid stamt af van hun bloedlijnen.
Ze zijn geschapen en verkozen duizenden jaren geleden.
Sindsdien bereiden ze zich voor, dag in dag uit.
Ze zijn niet bovennatuurlijk.
Niemand kan vliegen, lood in goud veranderen, of zichzelf genezen.
Als de dood komt, dan komt-ie. Voor hen, voor ons allemaal.
Ze zijn de erfgenamen van de aarde, en zij zullen het Grote Raadsel van de Redding moeten oplossen.
Een van hen moet dat doen, of we zijn allemaal verloren.

lees het boek.
ontdek de aanwijzingen. los het raadsel op.
slechts één kan winnen.
endgame is echt.
endgame is begonnen.

Endgame is niet alleen een boek. Op social media zoals facebook klik hier voor de pagina en op twitter klik hier wordt er nu al heel veel promotie gemaakt voor dit boek. 

Ik ben super benieuwd naar Endgame, hij verschijnt op 7 oktober dus aanstaande dinsdag. Ik hoop dat jullie ook allemaal Endgame gaan lezen want bij mij staat hij boven aan mijn to read lijst. 

CONVERSATION

1 reacties:

  1. Ik heb het vooruitexemplaar gelezen, hij is top! Binnenkort maak ik er ook een revensie van :)

    BeantwoordenVerwijderen