Versplinter me

Versplinter me wordt verteld vanuit het perspectief van Adam. Hij heeft veel om over na te denken: zijn verbroken relatie met Juliette, de veiligheid van zijn beste vriend en zijn broertje James, en zijn leven in Omega Point. Maar Adam heeft geen tijd: er is een aanval gepland op Het Herstel – en zij deinzen er niet voor terug om iedereen waar Adam om geeft uit te schakelen.
Titel: Verwoest me #2.5 Touching Juliette
Auteur: Tahereh Mafi
Aantal bladzijdes: 96
Speelt zich af in: Omega Point
Uitgeverij: Blossom Books





Samenvatting

Adam zit in Omega Point, een aanval op Het Herstel van Warner voor te bereiden. Hij wil koste wat het kost Juliette terug hebben. 

Mijn mening

Lekker zeg een novella tussendoor. Hoewel ik nog steeds niet weet ik team Adam of team Warner ben. Is het wel lekker om iets van Adam tussendoor te lezen. Door Breek me ben ik enorm gaan twijfelen. Is Adam niet gewoon een klootzak en Warner gewoon kei leuk, ik heb nog steeds geen idee.

Ik vind het wel tijd worden dat ik Vertrouw me ga lezen, ik ben erg benieuwd hoe dat gaat uitpakken, vooral hoe Adam zal zijn. Ik vind Adam in Versplinter me niet een super personage, Kenji daar in tegen is zoals altijd geweldig. Er moet meer van Kenji komen vind ik.

De eerste twee ongecorrigeerde hoofdstukken van Vertrouw me staan op het eind van Versplinter me en natuurlijk kon ik het niet laten om die te lezen. Ik ben heel erg benieuwd wat er gaat gebeuren in Vertrouw me. 

Ik geef Versplinter me 4.5/5

CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie posten