Wacht op mij

Het is twee jaar na het ongeluk dat Mia’s leven in een klap veranderde. Adam en Mia hebben elkaar uit het oog verloren en leiden ieder hun eigen leven. Adam en zijn band zijn inmiddels doorgebroken, maar hij kan de roem niet aan. Aan de vooravond van hun wereldtournee is Adam in New York. Alleen en nerveus komt hij daar onverwachts Mia weer tegen…
Titel: Wacht op mij #2 If I Stay
Auteur: Gayle Forman
Aantal bladzijdes: 253
Speelt zich af in: New York (VS)
Uitgeverij: The house of books





Samenvatting

Mia leeft nog en wanneer Adam haar tegen komt staat zijn leven op zijn kop. Mia is een goede cellist geworden en Adam gaat op wereldtournee. De laatste dag voor zijn wereldtournee komt hij Mia tegen. Ze besteden de laatste dag samen.

Mijn mening

Ik heb hem in het Engels gelezen net zoals If I Stay boek een in deze serie. Ik vind de Nederlandse cover drie keer niks, de Engelse vind ik ook niet heel erg mooi maar wel beter dan de Nederlandse.

Toen ik begon aan dit boek werd mij een ding duidelijk, Mia leeft nog. Een opluchting voor mij en alles gaat goed met haar. Zij realiseert hoe makkelijk het was om dood te gaan en ook hoe moeilijk het is om te leven. Voor haar voelde het alsof Adam haar in de steek heeft gelaten, wat hij ook deed maar toen ze elkaar weer tegen kwamen leek het alsof ze niet zo heel erg boos is. Gelukkig ook maar want ik vind Adam erg leuk.

Wacht op mij vind ik niet beter dan Als ik blijf. Als ik blijf bevat zo veel meer emotie dan dat Wacht op mij heeft. Dit maakt Wacht op mij geen slecht boek. Het is gewoon heel erg anders. Ik heb er wel heel erg van genoten.

Ik geef wacht op mij 4.5/5

CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie posten