De bieb

Mijn bibliotheek is een grote leverancier van boeken die ik wil lezen. Natuurlijk breng ik ze weer netjes terug. Maar het punt is dat de bieb voor mij een belangrijke rol speelt wat betreft boeken. 


Ondertussen heb ik een app van de bibliotheek waarop ik kan bijhouden welk boek wanneer terug moet. Als je een chaoot bent zoals ik ben dan heb je dat echt nodig. Overal slingeren de bonnetjes door mijn kamer dus een app is de oplossing. Vooral als je vaak achter je telefoon zit. Ook kan je boeken reserveren en kijken of je reserveringen er al zijn. Eigenlijk alles wat ik normaal achter mijn computer doe kan ik ook onderweg doen. Kei handig al zeg ik het zelf!

Ik kom gemiddeld twee keer per week bij de bieb. Ik vind het enorm meevallen aangezien ik steeds maar twee of drie boeken mee neem. Voornamelijk zijn dit reserveringen. Ik maak het de mensen die daar werken niet bepaald makkelijk, er komen constant boeken binnen en ik kom ook regelmatig even kijken. Momenteel heb ik een dilemma zal ik wel of niet nieuwe boeken reserveren. Er ligt een behoorlijke stapel op mij te wachten thuis. Ik heb ze geteld en het zijn er wel 6, niet heel veel maar de tijdsdruk is enorm. 


Ik vind het wel jammer dat het aanbod YA boeken niet enorm is, ik weet ze wel steeds te vinden. Er zijn drie kasten die redelijk vol zijn en natuurlijk heb ik ze al bijna allemaal gelezen. Die mij aanspreken dan. Oeps haha ik kan er wel om lachen. Het wordt tijd dat er nieuwe komen. Ik denk op een stuk of dertig na heb ik alle YA boeken wel gelezen die mij aanspreken. 

Natuurlijk ga ik morgen weer, Verdronken (Rachel Ward) staat klaar, hiervan kunnen jullie binnenkort een recensie lezen. Ook De onsterfelijke (Julie Kagawa) en Elke dag (David Levithan) komen hopelijk morgen binnen. Genoeg leesvoer dus voor het weekend.

Voor nu veel leesplezier en ik ga mijn stapel uitdunnen.

CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie posten