Soulmates het verhaal van Sky

Jij bezit de ene helft van onze gaven, ik de andere...

Sky vindt het helemaal niets dat ze met haar adoptieouders vanuit Londen naar de rustige Amerikaanse Rocky Mountains moet verhuizen. Dat gevoel verandert als ze op haar nieuwe High School de stoere Zed ontmoet. Zed, die nog nooit interesse heeft getoond in een meisje, valt ook voor Sky. Hij noemt haar zijn soulmate en hij zegt dat ze de rest van hun leven samen zullen zijn. 
Dit gaat Sky allemaal veel te snel. Ze wil niets weten van het hele soulmategedoe en ook niet van de gaven die ze volgens Zed heeft. Toch kan ze, hoe hard ze het ook probeert, geen afstand van hem nemen. Ze wordt meegesleurd in een wereld vol liefde, geweld, manipulatie en familiegeheimen.
Titel: Soulmates het verhaal van Sky #1 Benedicts
Auteur: Joss Stirling
Aantal bladzijdes: 383
Speelt zich af in: VS 
Uitgeverij: Blossom Books

Samenvatting

Sky verhuist van Engeland naar de VS, ze kent nog niemand op haar nieuwe school. Zed is met zijn zes broers de jongste van het stel. Met muziek moeten ze samen werken maar Zed is niet de stoere jongen die ze denkt dat hij is. Hij is verliefd op Sky. Ze hoort hem in haar gedachten maar hij kan haar ook horen. 

Mijn mening

Ik had voordat ik in dit boek begon nogal mijn twijfels over het verhaal. Ik dacht dat Sky hopeloos verliefd werd op Zed maar dat was gelukkig niet zo. Het was eerder andersom, dat Zed hopeloos voor Sky viel. Ik vond dat erg leuk om terug te zien. 

Hoe de krachten in beeld worden gebracht vind ik erg mooi om te zien. Het is best wel vreemd in het begin maar naar mate het boek vordert wordt het zeg maar normaal. Zoiets als je leert er mee om gaan. 

Hoe Zed en Sky in het verhaal verwikkeld zijn voelt voor mij heel natuurlijk. Hoe ze reageren tegen elkaar lijkt erg op mijn vriend en ik. Ik kan er erg om lachen dat hij zo herkenbaar is. Hoe Sky Zed plaagt zo ben ik zelf ook.

Uiteindelijk werd ie wel voorspelbaar, ik vind dat erg jammer. Hierdoor weet ik niet of ik de andere twee boeken in de serie wil lezen. Ook omdat die niet over Sky en Zed gaan. Het antwoord van dit dilemma weet ik pas over een tijdje.

Ik geef Soulmates het verhaal van Sky 5/5

CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie posten