TMI tag

Ik ben getagd door mijn lieve vriendin Fabiënne van faboulousbooks.blogspot.nl/ en ik heb deze tag nog niet gedaan dus ik ben benieuwd.


1. Wat draag je?

Zwarte broek met een hempje en daar over heen een trui. Ik heb het koud ook al zit ik in de warme zon.

2. Ben je wel eens verliefd geweest?

Ja

3. Heb je wel eens een vervelende break-up gehad?

Oh ja daar kan ik veel over vertellen.

4. Hoe lang ben je?

1.62 denk ik. Ik vind mezelf nog al klein.

5. Hoeveel weeg je?

45 kg gok ik.

6. Heb je tattoo’s? 

Nee.

7. Heb je piercings?

Nee nog niet, als ik terug kom uit Kopenhagen ga ik er eentje laten zetten in mijn oor. Natuurlijk heb ik wel 'gewone'  gaatjes. Twee per oor.

8. OTP?

Will en Christina uit Divergent

9. Wat is je favoriete fictieve TV koppel?

Emma en Will uit Glee

10. Wat is je favoriete serie?

Glee en Game of Thrones ik kan niet kiezen.

11. Wat is je favoriete band?

The Fray en Kings of Leon

12. Wat mis je?

Zo veel, ik denk mijn oma toch wel het meest.

13. Wat is je favoriete liedje?

Supersoaker en Love don't Die

14. Hoe oud ben je?

16! Mogen er nog velen jaren bij komen.

15. Wat is je sterrenbeeld?

Steenbok.

16. Kwaliteit of eigenschap die je zoekt in een partner

Dat diegene aardig is en van katten houdt.

17. Wat is je favoriete quote?

“Oh, I wouldn't mind, Hazel Grace. It would be a privilege to have my heart broken by you.” Uit The Fault in Our Stars van John Green



18. Wat is je favoriete acteur?

Ik vind Johnny Depp echt geweldig, daarnaast heb ik niet echt een favoriet. 

19. Wat is je favoriete kleur?

Geen idee, ik vind roze wel mooi maar dan wel een zachte kleur.

20. Harde muziek of zachte muziek?

Harde altijd!

21. Waar ga je naartoe als je verdrietig bent?

Mijn kamer.

22. Hoe lang douche je?

Zeker 20 minuten. 

23. Hoe lang doe je erover om je klaar te maken in de ochtend?

Veel te lang haha. Zeker een half uur.


24. Ben je ooit in een fysiek gevecht geraakt?

Nee.

25. Wat is een turn-on?

Lief zijn.

26. Wat vind je een afknapper?

Schelden.

27. Wat is de reden waarom je een blog bent gestart?

Ik las in de zomer vakantie redelijk veel voor die tijd, nu denk ik echt van ik had veel meer gekund. Maar toen kwam ik om het idee om mijn mening over boeken te laten horen. En toen kwam mijn blog te voor schijn!

28. Heb je angsten?

Eigenlijk niet.

29. Wat heeft je voor het laatst aan het huilen gemaakt?

Glee oh my god ik zeg niks maar die nieuwste aflevering is echt kei leuk!

30. Wat was de laatste keer dat je zei dat je van iemand houdt?

Mm.. geen idee, denk vanochtend wel.

31. Wat is de betekenis achter de naam van je blog?

Ik vind Despicable Me echt geweldig dus ik dacht doe eens origineel, en omdat ik over boeken blog plakte ik books er achter aan.

32. Wat is het laatste boek dat je hebt gelezen?

Uitgelezen is Starters in gelezen is De dromen dochter (Daughter of smoke and bone)

33. Wat is de laatste serie die je hebt gezien?

Glee

34. Wie is de laatste persoon waarmee je hebt gepraat?

Stacey

35. Wat is de relatie tussen jou en de laatste persoon die je een bericht hebt gestuurd?

Ze is een van mijn beste vriendinnen

36. Wat is je favoriete eten?

Chinees

37. Waar wil je nog graag naar toe?

Italië en Australië

38. De laatste plaats waar je was?

Gendt, waar ik woon

39. Heb je een crush?

Ja.

40. Wat was de laatste keer dat je iemand hebt gekust?

Tellen mijn ouders mee? Zo niet meer als een jaar geleden.

41. Wat was de laatste keer dat je je beledigd voelde?

Gisteren nog.

42. Wat is je favoriete smaak in snoepjes?

Zuurtjes!

43. Welke instrumenten speel je?

Op school leren wij xylofoon en blokfluit spelen ik kan het niet zo heel goed maar ik kan het wel.

44. Wat is je favoriete sieraad?

Mijn oorbellen.

45. Wat is de laatste sport die je hebt gedaan?

Hardlopen maar daar vind ik eigenlijk niks aan. Wat ik wel leuk vind is volleybal.

46. Wat is het laatste liedje dat je hebt gezongen?

Valerie van Amy Whinehouse

47. Wat is je favoriete openingszin?

Eh hoi denk ik.

48. Heb je die openingzin wel eens gebruikt?

Vast wel.

49. Wat is de laatste keer dat je hebt gechillt?

Telt op school mee? Dan is het gisteren.

50. Wie geef je de tag door?

Aan iedereen die dit leest.


CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie posten