Starters

De wereld is voorgoed veranderd

Callie staat voor een onmogelijke keuze:
Haar ouders zijn dood. 
Haar broertje is ernstig ziek.
En er is niemand die ze kan vertrouwen
Haar enige uitweg is de bodybank:
een gewetenloze organisatie die ze verafschuwt.
Ten einde raad gaat Callie met hen in zee.
Ze moet haar opdracht volbrengen en opgeven is geen optie.
Titel: Starters #1 Starters
Auteur: Lissa Price 
Aantal bladzijdes: 352
Speelt zich af in: Los Angeles (VS)
Uitgeverij: Unieboek Spectrum

Samenvatting

Uit wanhoop voor geld gaat Cassie naar de bodybank. Ze verkoopt haar lichaam voor geld. De eerste twee keer gaat het goed maar de derde verhuurperiode gaat niet zoals gepland. Callie wordt wakker terwijl haar huurder nog in haar lichaam op. Haar huurder laat weten dat ze niet naar de bodybank moet gaan, Callie weet niet of ze haar moet vertrouwen.

Mijn mening

De eerste 150 bladzijdes waren enorm moeilijk om door te komen, er gebeurde wel wat maar de spanning was er niet. Toen de huurder van Cassie eenmaal leven vertoonde werd het spannend.

Ik baal echt dat ik hem nu al uit heb. Na de eerste 150 bladzijdes dacht ik even is dit het? Waarom is dit dan een geweldig boek. En toen opeens BOEM de spanning was er. En voor je het weet is het boek uit. Heb ik al eens gezegd dat ik het haat als een boek midden in de spanning eindigt? Dit is wéér zo'n boek. Net als je er lekker in zit is het boek alweer uit. 

Ik vind Cassie een erg leuk meisje, ze komt in mijn ogen niet vervelend over. Ze is wel wat naïef maar wat zou jij zijn als er iemand anders in jouw lichaam zou zitten. Ik zou er niet erg blij mee zijn. Ook al kies ik er zelf voor. 

Ik kan niet wachten tot ik aan Enders kan beginnen.

Ik geef dit boek 4/5 vanwege de langzame opstart maar omdat het verhaal daarna echt geweldig is.

CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie posten