Mijn zusje en lezen #2

Vorige week konden jullie lezen wat lezen met mijn zusje doet. En ik kan met heel veel plezier vertellen hoe het verder gaat.


Op de foto hiernaast zie je hoe het vrijdag was. Eindelijk weekend! Ik lag lekker met een e-reader op mijn schoot en zij las Cinder, waar ze overigens nog steeds mee bezig is. Ik las toen Cress uit en jullie hebben mijn mening over dit boek al kunnen lezen maar nu even naar andere zaken.

Als ik haar zie lezen doet het me erg denken aan mijzelf. Een paar jaar geleden was ik helemaal Hunger Games verslaafd en las elke maand de hele trilogie wel. Zo is het ook begonnen bij haar toen ik begon te zeuren. Inmiddels twee films en drie boeken verder vinden we dat nog steeds leuk.

Toen ik gisteren (woensdag) al een paar uurtjes thuis kwam voordat zij thuis kwam zat ik lekker te lezen. En toen kwam mijn lieve zusje thuis. Een wolk vol met chagrijnige puber stormt mijn kamer binnen met de mededeling dat ze zo naar de bieb gaat of ik mee ga. Helaas was ik eerder die middag al geweest. Al goed toen besloot ze om naar de Bruna te gaan want ze heeft een nieuw boek nodig.  Ik wou Half Zwart hebben dus als eerste duw ik die in haar handen. En gelukkig was ze meteen verkocht. 


Tijdens het schrijven van dit artikel ligt Half Zwart braaf op mij te wachten. Ik moet eerst de Dromen Dochter uit lezen en dan het eerste deel van de Lord of the Rings serie. Mm bedacht ik me, misschien wel een goed idee om hem mee naar Kopenhagen te nemen aangezien zij eerst Cinder moet uitlezen en daarna denk ik nog Scarlet gaat lezen. Binnen twee en een halve week heeft ze die misschien wel uit, dan geef ik haar Divergent. Bedacht ik me zo maar helaas, mijn plan is afgekeurd. 



Heb ik al gezegd dat ik de cover van Half Zwart echt prachtig vind. En als je hem omdraait heb je dezelfde cover in het wit geweldig is het niet. Kortom een zeer geslaagde week al zeg ik het zelf!

CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie posten