Vrijdag en gisteren geen berichten online? Ja dat klopt. Ik zal meteen vertellen wat ik heb gedaan in deze twee dagen.
Vrijdag en zaterdag waren de dagen van NL doet en ik moet met school een aantal uren vrijwilligerswerk doen en ik dacht waarom ook niet.

Vrijdag troffen wij de voorbereidingen voor zaterdag. Dit houdt in dat wij de oudere van de afdeling moesten halen. Eenmaal dat gedaan was, was het tijd voor het leuke werk! We gingen koekjes en scones bakken. Ik vond het erg leuk om te doen en kon niet wachten tot zaterdag. 

Toen ik zaterdag aan kwam werd ik door alle andere vrijwilligers begroet en we spraken het plan door. De twee verschillende groepen moeten gehaald worden van de afdeling en later weer terug gebracht worden. Ik vond het spannend om naar de beveiligde afdeling te gaan. Maar later toen ik aan de thee zat met een vrouw was het toch wel enorm leuk. Ik heb totaal geen spijt om dat ik het gedaan heb. 

Natuurlijk blijft het wel raar om met dementen mensen te werken maar aan de andere kant was het ook ontzettend van genoten. 

Dat was mijn kleine mededeling nog beter laat dan nooit een fijn weekend!

CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie posten