Mijn favoriete boekenblogs

Wat zou ik zijn zonder mijn boekenblogs? Dagelijks bezoek ik meerdere blogs. Mijn favoriete noem ik hieronder. 


Zon en maan.

Deze blog is van Emmy en ik vind haar zo leuk schrijven. 

Books & kisses

Deze blog wordt door 4 dames geschreven, ik vind het altijd leuk om hier te kijken.

Adorable books

Dit is denk ik een van de grootste Nederlandse boekenblogs die ik ken. Het wordt geschreven door 4 meiden.

Boek babbles

Dit is de blog van Dieuwke en Madelon, als je het filmpje van vandaag bekijkt weet je waarom ze zo leuk zijn.

Storyhunters

Deze blog is veelzijdiger dan de bovenstaande blogs. Hier wordt er geschreven door 5 meiden.

Craving pages

Deze blog wordt geschreven door Joany. Ze heeft zelf een boek uitgegeven, hoe leuk is dat?

Wat zijn jouw favoriete boekenblogs? Ik ben benieuwd.


CONVERSATION

4 reacties: