Top 5 kerstcadeau's

Het is bijna kerst en wie wil nou niet een boek onder de kerstboom vinden? Mijn wishlist is enorm, deze boeken zou ik graag en ik denk wel meer mensen onder de kerstboom vinden.
1. I heart Christmas - Lindsey Kelk. De titel geeft de kerstsfeer van het boek aan. Daarnaast vind ik dat de I heart serie een super leuke serie is die je zo weg leest. Ideaal voor de kerstvakantie!

2. 13 reasons why - Jay Asher. Niemand mag vergeten worden, ook Hanna niet. Zij heeft zelfmoord gepleegd en dit is haar verhaal. Omdat het verhaal mij zo aanspreekt vind ik dat iedereen het moet lezen. Het geeft aan waarom mensen zelfmoord plegen en ik vind dat het belangrijk is voor de wereld om zoiets te weten.

3. Divergent - Veronica Roth. Wat is de vakantie zonder wat actie? Tris maakt genoeg actie mee. Dit is een van mijn favoriete boeken, die ik helaas nog niet heb mogen verwelkomen tussen mijn andere boeken.

4. De kracht van zes - Pittacus Lore. Dit is het tweede boek in de Lorien legacy ( I am number four) die ik heel graag naast mijn eerste boek zetten en dan matchen ze heel mooi!

5. Pretty Little Liars 4 - Sara Shepard. Ik heb de eerste drie delen in het Nederlands al dus ik wil dol graag de andere delen ook hebben. Of ik de Engelse ook ga kopen weet ik dan nog niet.

CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie posten