Foto's uit mijn leven

Vandaag zestien jaar geleden ben ik geboren. En ik dacht is het niet leuk om mijn leven snel door te nemen. 
 Zo is het allemaal begonnen, als een lief klein kindje. Ik vind mezelf echt schattig. 

Ik was toen een jaar of 3 denk ik. Bij mijn opa en oma, ik heb altijd al van katten gehouden en dit bewijst dat maar weer. Ik vraag me af of ik altijd zo ondeugend ben geweest en zal blijven.


Gezellig op vakantie.. geen idee hoe oud ik hier ben maar ik zie er blij uit. 

Een grote sprong naar '11. Samen met mijn zusjes wauw ik had toen nog lang haar. 
Van daar springen we naar oktober '13. Vanaf toen ben ik niet zo heel veel meer veranderd, alleen mijn haarkleur. 
Deze selfie is vorige week genomen. Je ziet me nieuwe haarkleur goed. Serieus ik heb geen idee wat ik toen aan het doen was maar ik zat in de auto bij mijn moeder dat is het enige wat ik zie.

Toen ik vanochtend wakker werd stond dit op mij te wachten. Zelf uitgekozen maar goed ik ben er blij mee! Lekker bijna 1000 bladzijdes Stephen King.

En nu? Me aankleden en op naar wat taart haha. Fijne dag iedereen!





CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie posten