Reading challenge 2014

Zoals iedereen weet is 2013 bijna aan zijn einde, nog 8 dagen te gaan! Ik zit hier nu lekker achter mijn computer met beslag van cupcakes aan me handen en een kat die dat probeert eraf te likken maar nu over naar de belangrijkere dingen in het leven zoals lezen!

Ik ga mezelf uitdagen om in 2014 100 boeken te lezen. Ik denk dat ik dat makkelijk kan halen. Als ik gemiddeld 2 boeken per week lees wat voor mij normaal is haal ik het zo, dan heb je nog de vakanties waar ik gemiddeld 5 boeken per week lees dus voor mij ziet het dat ik het ga halen. Volgende week plaats ik mijn hele tbr en re-read 2014 en ik denk dat hij behoorlijk lang is. Ik ben benieuwd welke ik hiervan ga lezen.

Als ik het nog niet gemeld heb hele fijne vakantie als je die hebt en fijne feestdagen en héél veel leesplezier!

CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie posten