Top 5 herfstboeken

Als je vanochtend naar buiten keek kon je er niet onderuit, de regen! Ik moest 500 meter lopen en ik was helemaal nat. De regen mag van mij wel weer weg. Ik vind de herfst wel heerlijk om een thriller of een chicklit te lezen. 


1. Verstrikt (Mel Wallis de Vries) Ik hou van dit boek, het is een van mijn favoriete boeken van deze schrijfster, daarnaast vind ik deze ook het spannendst. Ik heb hem ook nog gesigneerd in mijn kast staan, dat is altijd leuk!

2. Carrie (Stephen King) Eerder deze week heb ik een review van Carrie online gezet. Ik vind het echt een super leuk boek. Vanaf vandaag kan je hem in de bioscoop zien. Als je je verveelt dan zou ik naar Carrie gaan!

3. Ik hou van New York (Lindsey Kelk) Ik vind dit ook een super leuk boek, de rest van de serie ook maar hiermee begint alles. Ik zeg lezen die serie!

4. The wishing spell (Chris Colfer) Ik vind dit echt een super leuk boek. Het verhaal sleept je mee, soms is ie wel wat kinderachtig maar alsnog een super goed boek.


5. Pretty little liars (Sara Shepard) Hoe kan deze serie ontbreken? Ik vind het een super goede serie en ik ben erg benieuwd naar boek veertien. Ik vind dit een herfstboek omdat je er zo in gaat zitten en beseft dat niemand perfect is.

Ik ga morgen naar de boekhandel heeft iemand nog aanraders? Ik sta altijd open voor nieuwe boeken!

CONVERSATION

1 reacties: