December reading challenge.

Het lijkt me erg leuk om een reading challenge te doen, en jullie lezers mee te laten doen. Ik ben erg benieuwd wat iedereen graag leest en om te horen wat jullie van bepaalde boeken vinden. 
Ik wou in december beginnen wat betekent dat iedereen nog 26 dagen heeft om zich voor te bereiden. Daarnaast heb ik december ook uitgekozen omdat er dan vakantie tussen zit, daarnaast ben ik in december ook jarig. 

Hoe het werkt is al volgt: deel dit bericht met iedereen die je kent, hoe meer zielen hoe meer vreugde zeg ik maar! Iedereen die mee doet hoeft zich niet in te schrijven een reactie op mijn bericht zou leuk zijn en zeg er gelijk van wat je hiervan vindt. Als je vanaf 1 december een boek uit hebt, dan mail je naar mij de titel, auteur en wat je ervan vond. De leukste inzendingen mail ik terug zodat je er een hele review kan maken en die post ik dan hier. Inzendingen mail je naar: despicablebooks@hotmail.com. Het thema van het boekt maar niet zo veel uit. 

Welke boeken er bij mij op de planning staan weet ik nog niet. Ik denk dat ik de Harry Potter serie in het Engels ga lezen en nog wat Pretty Little Liars boeken aangezien er in december weer een deel uit komt. Misschien dat ik nog een boek van Maggie Stiefvater mee neem. Er werd mij verteld dat dat een echt winter boek is dus ik ben benieuwd! Ik ben ook erg benieuwd wat er bij jullie op de planning staan en of jullie al enthousiast zijn.


CONVERSATION

1 reacties:

  1. Ik heb op mijn lijstje nog 'De Test' en 'De Vallei' staan, en ik ben nu bezig in de Hobbit. Maar voor deze reading challenge ga ik denk ik 'The Darkest Powers Trilogy' naar je mailen, want die heb ik gisteren uitgelezen en oh my, het was geweldig. Moge er vele mensen meedoen!

    BeantwoordenVerwijderen