Nieuw!

Deze week heb ik twee nieuwe boeken gekocht dus ik dacht even een update. 

Om te beginnen heb ik het nieuwe boek van Mel Wallis de Vries, ik vind hem tegenvallen als je hem vergelijkt met andere boeken van haar.  Ik vind de kaft heel mooi. Op de foto heb ik de band van de politie die er bij zat eraf gehaald zodat je de hele kaft kan zien. Ook zie je een sticker erop zitten waarop staat: 'Word jij het nieuwe covermodel?' Wreed heb ik bij de Bruna voor €13.95 gekocht.

Het tweede boek die ik gekocht heb is Gossip girl van Cecily von Ziegesar. Ik ben nog nooit aan deze serie begonnen maar ik vind de eerste 20 bladzijde heel erg leuk. Ik heb nu wel spijt dat ik boek twee niet mee heb genomen aangezien die ook maar €3.90 kost. Ik heb Gossip girl bij Polare gekocht voor €3.90.



CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie posten