Wreed

Langzaam en verward komt Danielle bij bewustzijn. Ze is geblinddoekt en vastgebonden op een bed. In de kamer voelt ze de aanwezigheid van een ander. Ze smeekt haar ontvoerder om haar te laten gaan, maar wat ze ook zegt, de kidnapper zwijgt. Dan voelt ze plotseling iets kouds en scherps. Danielle beseft dat de nachtmerrie nu pas echt is begonnen. Komt ze hier ooit levend uit?

Titel: Wreed
Auteur: Mel Wallis de Vries
Aantal bladzijde: 272
Speelt zich af in: Oostenrijk, Nederland
Uitgeverij: The House of Books

Samenvatting
Wanneer vier vriendinnen op vakantie gaan naar Oostenrijk ontmoet Danielle Dante. Het is net uit met haar ex Stan en gaat veel om met Dante. Wanneer ze weer thuis zijn komt Danielle Dante tegen en spreken ze vaak af totdat ze op een avond alleen thuis is. Ze wordt geblinddoekt wakker. 

Mijn mening

In het begin dacht ik dat Danielle een jongen was aangezien er elke keer Daan stond geschreven. Ik had de achterflap niet gelezen, later kwam ik er achter dat Daan Danielle is. Ik vind dat er weinig tot geen spanning in dit boek zit wat ik teleurstellend vind. Ik had er zo veel meer van verwacht aangezien Mel Wallis de Vries omschreven wordt als de koningin van de Nederlandse jeugdthriller. Ik denk dat ik te oud wordt voor de boeken en meer richting de thrillers ga. Voor de jongere mensen is dit een heel leuk boek! 

Ik geef Wreed 4/5

CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie posten