Top 5: To be read

Mijn to read lijst is best lang, mijn to read jar stroomt over dus hier mijn top 5 boeken die ik zo snel mogelijk wil uit lezen. 
1. The fifth wave (Rick Yancey) Ik heb zo veel goeds over dit boek gehoord, ik ben er al in begonnen en kan niet wachten tot ik hem uit heb. 

2. Wreed (Mel Wallis de Vries) Ondanks dat deze nog niet zo lang uit is wil ik hem toch al een hele lange tijd lezen, ik ben benieuwd wanneer ik hem binnen krijg en ik er eindelijk aan kan beginnen.

3. Divergent (Veronica Roth) Ook al heb ik dit boek al meerdere keren gelezen ik wil hem heel graag nog een keer lezen, ik vind de verhaallijn echt super leuk en kan niet wachten om hem nog een keer te lezen.

4. Game of Thrones (George RR Martin) Er valt niks te zeggen over dit boek, ik heb al een poging gedaan om hem te lezen, heb hem helaas niet uitgelezen maar hij lijkt me zo leuk, vandaar dat hij hier ook tussen staat!

5. Catching Fire (Suzanne Collins) Voor dat ik naar de film ga wil ik hem sowieso nog in het Engels gelezen hebben. Ik heb tot nu toe de hele serie al in het Nederlands gelezen en ik kijk er naar uit om in de Engelse te beginnen. 



CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie posten