Top 5 romans

Het is weer donderdag, dit betekent bijna weekend, voor mij nog een dagje school (4 uur les) maar dat betekent ook dat er weer een nieuwe top 5 komt!


Ik vind het heerlijk om een roman te lezen. Dit is een heel breed begrip maar hier komen mijn favorieten.


1. Haar naam was Sarah - Tatiana DeRosnay. Ik vind dit een heel goed geschreven boek. Voor de mensen die dit boek niet kennen dit is een boek over een Amerikaanse journalist in Frankrijk en zij moet onderzoek doen naar een van de grootste ontruimingen van je joden uit de 2e wereldoorlog. Zij komt op het pad van Sarah en probeert haar op te zoeken. Het verhaal wordt verteld door Sarah en door de journaliste.

2.   P.s I love you - Cecilia Arnhen. Ik heb van dit boek nog niet een review gemaakt maar ik vond hem zo leuk! Ik heb hem al twee keer gelezen dus het is zeker een aanrader.


3. The Notebook - Nicholas Sparks. Ik heb de film gezien voordat ik het boek had gelezen maar het boek is zeker ook het waard. Net als in de film wordt het verhaal verteld door de oudere versies of zichzelf.


4. Zoete tranen - Sophie Kinsella. Ik vind dat dit boek en andere van deze schrijfster zeker in het rijtje hoort. Het is zo'n boek die je gewoon even lekker leest tussen een serieus boek (dat doe ik dan)

5.  The Perks of Being a Wallflower - Stephen Chbosky. Dit boek vind ik minder als de bovengenoemde boeken maar hij is wel leuk. Hij is geschreven in dagboek vorm. Zoiets kom je niet vaak tegen maar is wel heel leuk om te lezen.

Heb je nog aanraders of heb je zelf deze boeken gelezen en wil je je mening delen? Reageer dan op dit bericht.

CONVERSATION

2 reacties:

  1. Haar naam was Sarah is toch ook verfilmd? Ik heb het boek nooit gelezen, maar ik vond de film al prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben momenteel the perks of being a wallflower aan het lezen, ik vind het wel een leuk boek, maar het is zeker geen boek dat je niet kunt wegleggen. Bovendien heb ik de film al gezien, die er erg op lijkt. :P Haar naam was Sarah wil ik ook nog heel graag lezen!

    BeantwoordenVerwijderen