Top 5 boeken series

Wie leest niet lever een serie dan één enkel boek? Hier heb ik mijn favoriete series op een rijtje gezet.



1. Harry Potter - J.K. Rowling. Wat kan ik hier over zeggen behalve dat dit (nog) steeds mijn favoriete serie is. Ik heb alle Nederlandse boeken en ik vind ze echt super leuk om te lezen. Ik vind dat ze leuk zijn voor alle leeftijden, niet voor een bepaalde leeftijdsgroep. 

2. Divergent - Veronica Roth. Ik hou van deze boeken. Ik kan niet wachten tot het laatste deel Allegiant uit komt. Ik vind de Divergent serie wel meer een YA serie, maar daarom is hij niet minder leuk. 


3. Pretty Little Liars - Sara Shepard. Ik vind dit ook zeker een aanrader. De boeken lezen heel gemakkelijk weg. Het zijn wel meer meisjes boeken dan dat het voor jongens zijn. De serie vind ik minder leuk dan dat de boeken zijn helaas.

4. The Hunger Games - Suzanne Collins. The Hunger Games vind ik zelf wel een leuk boek. Minder leuk als boven genoemde maar hij verdient hier zeker een plaatsje. Ik kan niet wachten tot de tweede film Catching Fire uitkomt!


5. Mortel Instrumtents - Cassandra Clare. Ik vind deze serie tot waar ik ben wel een beetje verwarrend maar wel super leuk! Ik ben erg benieuwd hoe de serie verder gaat en wat er allemaal nog gaat gebeuren.

Wat is jullie favoriete serie, staat hij hier bij? 

CONVERSATION

1 reacties: