Tag Lezen

Ik zag dit bij Books & Kisses en vind het super leuk om te lezen. Dus daarom hier ook eentje.


Ebook of echt boek?

Ik lees dol graag op mijn ereader maar om een boek vast te houden vind ik ook heel erg fijn. Vooral wanneer ze net nieuw zijn.


Zachte of harde kaft?

Voor in mijn kast de harde kaft, die zijn ook vaak mooier maar om te lezen de zachte. Dat vind ik toch iets makkelijker lezen.


Fictie of non-fictie?

Ik vind beide eigenlijk wel leuk om te lezen. Maar fictie is iets leuker aangezien ik het leuk vind om over mythische wezens te lezen.


Harry Potter of Twilight?

Harry Potter sowieso! Ik ben hiermee opgegroeid en ze zijn eigenlijk nog steeds heel leuk om te lezen. Twilight daar in tegen is veel minder leuk en gebeuren minder leuke dingen + dat zijn minder boeken.


Geleend of gekocht?

Ik koop heel graag boeken maar lenen is ook wel fijn vooral wanneer je weinig geld hebt. Maar als je net een boek hebt gekocht en hem dan voor de eerste keer openslaat is toch wel veel leuker dan wanneer je een geleend boek leest.


Boekenwinkel of online?

Boekenwinkel is echt heerlijk om boeken te kopen. Je ziet dan allemaal boeken die je wilt hebben. Online daar in tegen is ook lekker. Hoef je niet naar buiten en kan je gewoon lekker rustig zitten.


Eenmalig boek of trilogie?

Dat ligt aan het boek. Wanneer ik hem heel leuk vind dan wil ik een trilogie anders een eenmalig. Voor mijn boekenkast is een trilogie leuker.


Zwaar en dik of lief en kort?

Ik hou van dikke boeken.  Helaas neem je die niet zo handig mee overal naar toe. Op mijn ereader heb ik daar gelukkig geen last van. Om mee te nemen is een kort boek wel handig.


Romantisch of actie?

Ik vind een combinatie van beide leuk! Maar als ik dan moest kiezen ga ik toch wel voor een actie boek. Dat vind ik net wat leuker lezen dan een romantisch boek.


Wat vinden jullie van mijn antwoorden? Zou je dit ook zelf doen? Overnemen mag altijd!

CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie posten