Nieuwe boeken

Ik ben vanmiddag weer naar de bieb geweest, ik zag deze boeken liggen en was meteen verkocht. Wil je weten welke dit zijn:?

Ik moest weer eens mijn boeken inleveren, schamend genoeg heb ik er niet in gelezen, las eigenlijk alleen maar op mijn ereader. Ik was heel vrolijk naar de bieb aan het fietsen (woon maar in een klein dorp ben best wel blij met een bibliotheek hier.) en toen opeens zat er een duif op de weg, je raad het al ik reed over hem heen (alleen zijn veren) leuk was dat.. genoeg onzin en hier zijn de boeken die ik heb geleend.



Deel 4 van Mortel Instruments (Cassandra Clare) ik heb zo lang op dit boek moeten wachten maar heb hem eindelijk, dus nu snel deel 2 & 3 lezen zodat ik aan dit deel kan beginnen.

Zomer & de city (Candace Bushnell) dit is het vervolg op The Carrie Diaries, ik vond dat boek echt super leuk vandaar dat ik deze niet heb laten liggen.

Nu mijn vraag welke zou ik eerst lezen? Ik wil ze beide dol graag lezen maar kan dus echt geen keus maken!

CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie posten