Fluister

Dit is het verhaal van een jongen die een wolf was, en van een meisje dat een wolf werd… Een paar maanden geleden was Sam het mythische wezen. HĂ­j had de aandoening die niemand beter kon maken. Van hĂ©m was het lichaam dat een mysterie was, te vreemd en mooi, en onbegrijpelijk. Maar terwijl het lente wordt en de anderen zichzelf blijven, ben ik de enige die niet lekker in mijn vel zit. Met de naderende warmte zullen de overblijvende wolven snel hun vacht verliezen en terugkeren in hun menselijke lichamen… Sam is mens in de zomer, en wolf in de winter. Grace is menselijk, maar heeft haar hart verloren aan Sam. Hun liefde voor elkaar is sterk, maar de natuur is sterker. Sam en Grace zullen moeten vechten om bij elkaar te blijven, waarbij Grace een riskant geheim moet bewaren over haar eigen welzijn, terwijl Sam worstelt met dingen uit verleden… 
Titel: Fluister #2 De wolven van Mercy Falls
Auteur: Maggie Stiefvater
Aantal bladzijdes: 319
Speelt zich af in: Mercy Falls
Uitgeverij: Moon

Samenvatting

Als Sam op een dag bij Grace blijft slapen wordt zijn slaap onderbroken. Grace ligt te gillen in haar bed. Haar ouders betrappen hun en Sam moet weg. Grace wordt ziek, ze heeft hoge koorts. Ze weten niet wat het is.

Mijn mening

Fluister gaat door waar Huiver gestopt is. Grace en Sam zijn nog zo verliefd als altijd. Ik geef toe ik ben betoverd door de boeken van Stiefvater. Ze eindigen altijd met een enorme cliffhanger. Ik baal er van want ze lezen heerlijk weg. 

De boeken van Stiefvater zijn verslavend. Ik heb Fluister amper weg kunnen leggen. Het eerste wat ik deed toen ik hem bijna uit had was het laatste deel reserveren bij de bieb. Met die cliffhanger kan ik niet lang op het vervolg wachten. Ik moet en zal weten hoe het eindigt.

Een groot deel van het boek gaat over Grace hoe zielig ze is zonder Sam. En hoe zielig Sam zonder Grace is. Ik vind ze heel leuk samen. Ik hoop dat ze samen blijven wat de ouders van Grace ook zeggen. Ik vind Fluister hierdoor minder leuk dan Huiver.

Ik ga snel beginnen in het laatste boek. Ik hoop dat deze net zo leuk is dan de andere twee. Hij zal denk ik ook wel lekker weg lezen.

Ik geef Fluister 4/5

CONVERSATION

1 reacties:

  1. Ik kon deze boeken ook niet wegleggen , ik heb de serie in 1 keer uitgelezen omdat ze zo leuk waren

    BeantwoordenVerwijderen